سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بینوا فرزند آدم ، مرگش پوشیده است ، و بیمارى‏اش پنهان ، کردارش نگاشته است و پشه‏اى او را آزار رساند جرعه‏اى گلوگیر بکشدش و خوى وى را گنده گرداند . [نهج البلاغه]

نوشته شده توسط:   یه معلم  

روضه شب سوم .... چهارشنبه 89 آذر 17  7:21 عصر

بسم الله
سکانس اول: اول اینو بخونین. از شهید زین الدینه. هرچند این قبیل ماجراها رو از زبون خیلی های دیگه هم شنیدیم...
نزدیک عملیات بود. می دانستم دختردار شده. یک روز دیدم سر پاکت نامه از جیبش زده بیرون. گفتم «این چیه؟» گفت«عکس دخترمه.» گفتم «بده ببینمش» گفت «خودم هنوز ندیده مش.» گفتم «چرا؟» گفت «الآن موقع عملیاته. می ترسم مهر پدر و فرزندی کار دستم بده. باشه بعد....

سکانس دوم: دخترا خیلی بابایی اند.....
سکانس سوم: حالا اینو حتماً حتماً گوش کنین: کلیک کنین

سکانس آخر: اولا هربار یاد سکانس اول می افتم از خودم بدم میاد که هنوز چقدر با اونا که مدعیشون هستم فاصله دارم ....امشب شب حضرت رقیه هست، دختر دارها امشب براشون عاشوراست... دو روز جایی بودم ولی هم برا من و هم برا دخترم فک کنم دوسال گذشت... اون دختر شهید رو که شنیدین از غصه باباش دق کرد و مُرد..... پس کسی به رقیه (س) خرده نگیره ....
حالا اگه دوست دارین روضه ی امشبمون تکمیل بشه اینو هم گوش کنین: کلیک کنین

 

 

 تو رو خدا اگه دلتون شکست برا فرج آقا(عج) و آخرش برا من حقیر دعااااااااااا کنین.... 


حرف دل شما()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
روضه شب سوم ....
عرفه...
مخارج حروف!!
ذکر قنوت نوجوانی ره بر
یکی دیگه هم رفت... کی نوبت ماست؟؟
[عناوین آرشیوشده]

دوشنبه 103 اردیبهشت 10

امروز:   15   همراه

دیروز:   28   همراه

فهرست

[حرف دل]

[]

[من کیم؟]

[برقراری ارتباط]

[فتوبلاگ]

لینکهای دیدنی

آلبوم تصاویر سفر به سرزمین نور - مکه [191]
آلبوم تصاویر سفر به سرزمین نور - مدینه [163]
نامه ای به دوکوهه... [497]
کثیف ترین ظلم تاریخ! [929]
مداحی با طعم شنبه!! [191]
رسول ترک - آزاد شده اباعبدالله [1638]
روضه از زبان یک تیر [177]
محرم از نگاهی دیگر [131]
.:: عروسی ::. [223]
تصویر هوایی از کعبه [278]
آداب تلاوت قرآن [960]
اهل بیت(ع) و قرآن [140]
[آرشیو(12)]

من کیم؟

تبلیغات حرف دل

اوقات شرعی

حضور و غیاب

حـــرف دل

تبلیغات


دوستان





عاشق آسمونی
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
دست خط ...
آخرالزمان و منتظران ظهور
پیاده تا عرش
جلوه
● بندیر ●
سجاده ای پر از یاس
.:: در کوی بی نشان ها ::.
عاشقانه می گویم
نمازخانه بوستان بهاره
مهر بر لب زده
دختری در راه آفتاب
عــــــــــروج
هیات محبان بقیةالله
دریـــچـــه
وبلاگ گروهی موج
رویش
ما صاحبی داریم
پرنسس زیبایی
رنگارنگه
جاء الحق و زهق الباطل
نور
بسیجی 57
توشه آخرت
تاریخ مصرف یا بهتره بگم تاریخ بی مصرف
بچّه شهید (به یاد شهدا)
عاشقانه
شهدای دفاع مقدس
نه/ دی/ هشتاد و هشت
گلی از بهشت
مثلث یک ضلعی
کیمیا
صاعقه
پرواز تا اوج
حرفهای آسمانی
حاج رضوان
خط بارون
نیم پلاک
زورخانه باباعلی
کبو ترانه .... تا بام ملکوت
بر و بچه های ارزشی
مذهب عشق
مذهبی
پیامبر اعظم
جمهوریت
درد شکفتن
چه زود دیر میشه
امیدزهرا
صبح دیگری در راه است ....
دوستانه
منتظر بیداری
گل پیچک
شیعه مذهب برتر
کبوتر امام رضا
.:: بیقرار شهادت :::.
عمو اکبر
کشکول
شمیم
بسیجیم
شمیم انتظار
مذهبی - سیاسی - فرهنگی
من و گذشته من
کانون گفتگوی قرآنی
کبوترانه
اباصالحی
یا زهرا (س) مدد
حدائق ذات بهجة
شمیم حیات
غلط غولوت
باران
نارستان
دیــار عـاشقـان
● باد صبا ●
صفحات انتظار در فراق گل نرگس
دانشمند
موقتاً بدون نام
باران
مسیح اندیمشک
14 معصوم
سیمرغ
پرواز
کتابخانه
طلبه میلیونر
وبلاگ شخصی رهبر بختیاری
پایگاه عشق
راز و نیاز با خدا
حسین جان
دوستانه و صمیمانه
خلوت تنهایی
زیر آسمان خدا
انتظار
جاده خدا
طبیب عشق....
نهج البلاغه
یعسوب
یوسف گم گشته
مزار بی نشان
یاد ایام
عصر انتظار
*مشترک مورد نظر*
تا پرواز....
سوز و گداز
یاداشت های یک مادر
my-god
کانون لشکر فرهنگی یوسف زهرا
ایــ عزیـــــز ـــــــران

آوای آشنا

موضوعات

عمومی[11] . قرآن[4] . اهل بیت[4] . دلنوشته[3] . رضا امیرخانی . رهبر . عرفه . قنوت . ماه رمضان . مخارج حروف . حرف دل . دعا . امام حسین .

آرشیو

عمومی
قرآن
عترت
دلنوشته
شهریور 87

اشتراک

ویرایش قالب

قافله شهداء

تعداد   221561   همراه تا امروز


تماس با ما